Pro Bono Sales Coaching

Jelentkezz a CoachLab ingyenes Sales Coaching lehetőségére!

Ingyenes, Pro Bono Sales Coaching

Eddig nem sikerült elréni Célodat? Próbáld máshogy!

CoachLab Sales Coaching

Sales Coaching
Pro Bono Sales Coaching
CoachLab Sales Coaching
Sales Coaching
Pro Bono sales coaching
ingyenes sales coaching
CoachLab
coachlab
coachlab sales coaching
CoachLab sales coaching

Hozzásegítünk, hogy megtaláld a

BENNED REJLŐ LEHETŐSÉGET!

Ingyenes Sales Coaching

  

Egyéb Információk:

Az ingyenes Sales Coaching, (Pro Bono) 2 alkalom (a kereső kedvéért Probono Coaching avagy ingyen coaching alkalom), alkalmanként 30 perc online egyéni coaching alkalmat foglal magában.

A coachingra, illetve a coaching ingyenes, Kereskedelmi vezetőknek, Kereskedőknek / Értékesítőknek segítő változatára csak limitált számú jelentkezést tudunk elfogadni! Igyekszünk mindenkinek visszajelezni. Így egyértelmű lesz, hogy belefért-e a havi keretbe. Ha nem, akkor kérjük jelentkezzen a következő alkalomra.

A Coaching nem tanácsadás! Bár lehet az is, amennyiben a Coachee kérésére a Coach és Coachee ebben megegyeznek.

Támogatás, hogy felfedezd a saját magadban rejlő potenciált!

Ez az idő remélhetőleg alkalmas arra,
hogy segítsünk abban, hogy megtaláld az utadat és elindulj ezen az úton.

Általában a Sales vagy Értékesítési Coachingról részletek a Sales Coaching szolgáltatás aloldalunkon találhatók.

Megdolgoznod neked kell érte és elsősorban a te sikered lesz amit elérsz!

Mi a Sales Coaching?

A sales coaching egy olyan folyamat, amelynek célja a sales képviselők, értékesítők teljesítményének maximalizálása és az őket arra való felhatalmazása, hogy pozitív hatással legyenek az értékesítési szervezetre.

A folyamatot úgy terveztük meg, hogy minden kereskedőt támogasson és felszerelje azokkal az eszközökkel és készségekkel, amelyekre szükségük van a személyes kvótájuk eléréséhez, valamint a csapat kvótájának és céljainak eléréséhez, túlteljesítéséhez.

A hatékony sales coaching iteratív és individualizált. A sales coach felhatalmazza az értékesítőt, a coachee-t arra, hogy érezze, azt hogy növekedhet, hozzájárulhat a csapat sikeréhez és felelősséget vállalhat a teljesítményéért.

A sales manager szerepétől eltérően a sales coach egy adott sales, coachee egyéni fejlődésére összpontosít. Egy sales coachee heti coachingja arra fókuszál, hogy javítsa a sales készségeket és technikákat, ahelyett, hogy a számokra összpontosít.

Ha még mindig bizonytalan vagy, tudj meg többet a Coachingról itt, vagy jelentkezz coachingra.

Nézd meg ingyenes, Pro Bono Karrier Coaching lehetőségünket is: Pro Bono Karrier Coaching

Vagy olvasd el itt a Sales Coaching szolgáltatásunkat részletező aloldalt.

Mi az a pro bono coaching?


A pro bono coaching az, amikor a coach ingyenesen vagy sokkal alacsonyabb költségen tart egy foglalkozást az ügyféllel. A pro bono a latin pro bono public kifejezésből származik, ami azt jelenti, hogy „a közjó érdekében”. Minden olyan szolgáltatás, amelyet szakemberek alacsonyabb áron vagy ingyen nyújtanak, pro bono szolgáltatásnak minősül. Sok szakember kínálja pro bono szolgáltatásait nonprofit szervezeteknek, például oktatási intézményeknek, egészségügyi intézményeknek, alapítványoknak, jótékonysági szervezeteknek stb. Egyesek olyan magánszemélyeknek is nyújtanak pro bono szolgáltatásokat, akik nem képesek fizetni. Míg a pro bono leginkább a jogi szolgáltatásokhoz kapcsolódik, ugyanez a megközelítés a coachingban is gyakori gyakorlat az új coachok körében.

Hogyan lehet a leghatékonyabban kihasználni a probono coachingot?


A coaching koncepciója egy kreatív és gondolatébresztő folyamatot propagál, amely segít az egyénnek abban, hogy maximalizálja a benne rejlő lehetőségeket a személyes és szakmai előnyök érdekében.

Mivel tehető még hatékonyabbá a Coaching?

  1. Állítsd fel a célokat: Mielőtt elkezdenéd a pro bono coachingot, gondold át, hogy mit szeretnél elérni vele. Legyenek konkrét, mérhető célok, például szakmai fejlődés, munkahelyi kihívások kezelése vagy életvezetési területeken való fejlődés.
  2. Legyél nyitott és őszinte: A probono coaching akkor lesz hatékony, ha nyitott vagy az új gondolatokra, és hajlandó vagy megosztani az érzéseidet, gondolataidat, valamint a céljaidat a coachcsal.
  3. Készülj fel a találkozókra: Fogalmazd meg azokat a konkrét kérdéseket vagy témákat, amelyekre szeretnél koncentrálni a coaching-szekciók során. Ez segíthet abban, hogy hatékonyabban kihasználd az idődet.
  4. Vegyél részt aktívan: A pro bono coaching abban segíthet, hogy önismeretet szerezz, és fejleszteni tudd a készségeidet. Vegyél részt aktívan a folyamatban, és ne félj kihívásokkal szembesülni.
  5. Adj visszajelzést: A probono coaching során a visszajelzés mindkét fél számára hasznos lehet. Szóld meg a coachot arról, hogy mi működik számodra, és ha van olyan terület, amelyen szeretnél mélyebben dolgozni.
  6. Alakíts ki cselekvési terveket: A coaching segíthet új perspektívákat nyitni és céljaidat elérni. A coachcsal együtt dolgozzatok ki cselekvési terveket, amelyek segítenek elérni a kitűzött célokat.
  7. Tartsd tiszteletben a coach időt: Az idő egy értékes erőforrás, ezért tartsd tiszteletben mind a saját, mind a coachod idejét. Legyél rendszeres és megbízható a találkozók szempontjából.

A probono coaching tehát akkor lesz a leghatékonyabb, ha aktívan részt veszel benne, nyitott vagy az új gondolatokra és kihívásokra, és céljaidnak megfelelően használod ki ezt az lehetőséget.

A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából – forrás: Wikipédia

Pro bono publico (magyarul a közjóért, általában rövidülve pro bononak is nevezik) latin kifejezés az önként vállalt és fizetés nélküli szakmai munkára vagy a csökkentett díjas tevékenységre, mint közszolgálatra. Ez gyakori a jogi szakmában és egyre jobban hódit az építészet, a marketing, az orvostudomány, a technológia, a stratégiai tanácsadó cégek területén és a reklámügynökségek körében. A Pro bono szolgáltatást, ellentétben a hagyományos önkéntességgel, a speciális szakemberek képességeinek szolgáltatásnyújtását azok használják ki, akik azt máskülönben nem tudják megfizetni.

Pro Bono Publicot az Egyesült Királyságban arra is felhasználják, hogy leírják a nagy szervezetek központi motivációját, például Nagy-Britanniában a Nemzeti Egészségügyi Szolgálatét (National Health Service) és a különböző civil szervezetekét, amelyek a közjóért léteznek, nem pedig a részvényes osztalékáért.

hu_HUHungarian

Pin It on Pinterest

Ossza meg ezt