Motivation in Sales - Sales Coaching Session

Az alábbi téma egy Sales Coaching beszélgetés nagyon leegyszerűsített és lerövidített változata. Egy esettanulmányon keresztül egy minta ahhoz, hogy segítsen megérteni pár alapvető dolgot egy coach működésével és támogató munkájával kapcsolatban.Erika, a sikeres értékesítő, úgy érzi, hogy nagyon demotivált, elveszítette a motiváltságát. Munkája már nem tölti el őt annyi örömmel és elköteleződéssel, mint korábban. Ezért felkeresi Zoltánt, a sales coachot, akinek a segítségével Erika szeretné visszanyerni a motivációját és a munkájába vetett elköteleződését.
"

Read more

Motiváció az Értékesítésben – Sales Coaching Ülés – Esettanulmány

Beszélgetés a Sales Coachcsal a motiváció növelése érdekében

Introduction

Az alábbi téma egy Sales Coaching beszélgetés nagyon leegyszerűsített és lerövidített változata. Egy esettanulmányon keresztül egy minta ahhoz, hogy segítsen megérteni pár alapvető dolgot egy coach működésével és támogató munkájával kapcsolatban.

A valóságban legtöbbször nem ilyen egyszerű a probléma és főleg nem a probléma háttere és megoldása. A jó átláthatóság kedvéért Erika a coachee csak egy megoldásra jut a sales coachcsal folytatott ülés alatt. Ez csak egy nagyon kicsi mintavételezése egy coaching ülésnek…

Erika, a successful salesperson, feels very demotivated, she has lost her motivation. Her work no longer fills her with the joy and commitment it used to. So she calls on Zoltan, a sales coach, to help her regain her motivation and commitment to her work.

Először részekre bontva a leírás és lépései, majd maga a sales coaching, az ülés, a beszélgetés található, hasonló logika és gondolatmenet mentén.

A helyzet felvázolása

    Erika elmondja Zoltánnak, hogy milyen nehézségekkel szembesül munkájában nap mint nap. Elmeséli, hogy a tervszámok és egyéb célkitűzések folyamatos nyomása, a versenyhelyzet, a visszautasítások és a sikertelen tárgyalások, a gyakori nemet mondás lekicsinylik a munkájának örömét és elégedettség érzését. Emellett a magánéletbeli stressz és a work-life balance hiánya is hozzájárul a demotiváltságához.

    A probléma megértése

    Zoltán kérdéseket tesz fel Erika számára, hogy jobban megérthesse a helyzetét és a problémáit. Megkérdezi tőle, hogy milyen célokat tűzött ki maga elé, milyen eredményeket ért el eddig, és milyen nehézségekkel szembesült. Emellett érdeklődik Erika értékei, hitrendszere és motivációs tényezői után is, hogy jobban megértse, mi hajtja őt a munkájában.

    A célkitűzés

    Zoltán segít Erika számára, hogy meghatározza a céljait, amik a motivációjának növelését szolgálják. Ezek a célok lehetnek például, hogy növelje a munkájában érzett elégedettségét, jobban kiegyensúlyozza a munkát és a magánéletet, vagy hogy fejlessze a kapcsolattartási képességeit az ügyfelekkel.

    A lehetőségek felmérése

      Zoltán és Erika közösen felmérnek minden olyan lehetőséget, ami segítheti Erika motivációjának növelését. Ezek lehetnek például új eladási stratégiák, új piacok felkutatása, ügyfélkapcsolatok ápolása, vagy akár szakmai továbbképzések.

      A cselekvési terv kidolgozása

      Zoltán segít Erika számára, hogy kidolgozza a saját cselekvési tervét, ami a motivációjának növelését szolgálja. A terv tartalmazza a célkitűzéseket, a lehetőségeket, a lépéseket, és a határidőket is. Emellett Zoltán segít Erika számára, hogy meghatározza azt is, milyen erőforrásokra lesz szüksége a cselekvési terv végrehajtásához.

      A cselekvési terv végrehajtása

        Erika elkezdi végrehajtani a cselekvési tervét, és Zoltán folyamatosan támogatja őt ebben. Zoltán segít neki, hogy megoldja a felmerülő nehézségeket, és motiválja őt, hogy folytassa a terv végrehajtását.

        A haladás monitorozása

          Zoltán folyamatosan monitorozza Erika haladását a cselekvési terv végrehajtásában, és visszajelzést ad neki a teljesítményéről. Emellett segít neki, hogy felismerje a sikereit, és megerősítse a motivációját.

          A tanultak integrálása

            Ahogy Erika halad a cselekvési terv végrehajtásában, Zoltán segít neki, hogy integrálja a tanultakat a mindennapi munkájába. Ezzel biztosítja, hogy a motivációja tartós legyen, és ne csak egy rövid távú jelenség.

            Summary

            The sales coaching segítségével Erika sikeresen visszanyerte a motiváltságát és a munkájába vetett elköteleződést. Zoltán segített neki, hogy meghatározza a céljait, felmérje a lehetőségeket, kidolgozza a cselekvési tervet, végrehajtsa azt, és monitorozza a haladását. Emellett folyamatosan támogatta őt, és segített neki, hogy integrálja a tanultakat a mindennapi munkájába.

            Motiváció az Értékesítésben
            Motiváció az Értékesítésben

            Az Esettanulmány

            Leegyszerűsítve, hogy néz ki egy ilyen sales coaching ülés, a beszélgetés a coachee, azaz az ügyfél (Erika) és a Sales Coach (Zoltán) között?

            A beszélgetést a fentiek mentén, hasonlóan lépésekre bontom segítve a logikai megértést

            Introduction

            Erika: Szia Zoltán, köszönöm, hogy időt szánsz rám. Úgy érzem, elvesztettem a motivációmat az értékesítésben, és szeretném, ha segítenél nekem visszanyerni azt.

            Zoltán: Szia Erika, örülök, hogy megkerestél. Elmondhatod, mi történt pontosan, és mi okozza a demotiváltságot?

            A helyzet felvázolása:

              Erika: Néhány hónapja nem tudom elérni a célkitűzéseimet, és ez nagyon lehangol. Emellett a napi rutin is unalmassá vált, és nem érzem, hogy valami újat vagy izgalmasat csinálok.

              Zoltán: Értem. Elmondhatod, mi történik, amikor nem érzed, hogy elérted a célkitűzéseidet? Hogyan érzed magad?

              Erika: Frusztrált leszek, és úgy érzem, hogy semmire sem vagyok jó. Elkezdem kételkedni a képességeimben, és attól félek, hogy nem leszek képes ismét sikeres lenni.

              Zoltán: Köszönöm, hogy megosztottad ezt velem. Szerinted mi okozza ezt az érzést?

              Erika: Nem biztos, hogy tudom az okát. Talán az, hogy nem tudom elérni a célkitűzéseimet, vagy talán az, hogy nem érzem, hogy valami újat vagy izgalmasat csinálok.

              A cél megfogalmazása:

                Zoltán: Érdekes. Hogyan hatna rád, ha visszanyernéd a motivációdat, és ismét élveznéd az értékesítést?

                Erika: Nagyon jól érzném magam, és úgy érzném, hogy ismét céljaim vannak, és valami izgalmasat csinálok.

                Zoltán: Jó. Hogyan képzeled el, hogy ezt elérheted? Mi lenne a célod ebben a helyzetben?

                Erika: A célom, hogy visszanyerjem a motivációmat, és ismét élvezzem az értékesítést. Szeretném, ha újra bíznék a képességeimben, és el tudnám érni a célkitűzéseimet, sőt ismét túlteljesítenék.

                Zoltán: Jól hangzik. Hogyan tudnál lépéseket tenni e cél elérése felé?

                A lehetőségek felderítése:

                  Erika: Talán új stratégiákat kellene kipróbálnom, vagy új piacokat kellene felkutatnom. Vagy talán továbbképzésekre kellene járnom, hogy fejlesszem a képességeimet.

                  Zoltán: Jó ötletek. Mi lenne az első lépés ezek közül, amit megtennél?

                  Erika: Talán a továbbképzésekkel kezdenék, hogy fejlesszem a képességeimet, és új stratégiákat tanuljak meg.

                  Zoltán: Jó. Hogyan tudnád ezt a lépést megvalósítani?

                  Erika: Kutatni fogok továbbképzésekkel kapcsolatban, és kiválasztok néhányat, amelyekre rám illenek. Majd beiratkozom legalább egyre, és elkezdek újra tanulni.

                  A lépések meghatározása:

                    Zoltán: Jól van. Mi lesz a következő lépés, miután elvégezted a továbbképzést?

                    Erika: Majd kipróbálom az új stratégiákat, és lassan beépítem őket a napi rutinomba.

                    Zoltán: Jó. Hogyan tudod ezt a folyamatot monitorozni, és biztosítani, hogy a célod felé haladsz?

                    Erika: Hetente fogok visszatekinteni az elért eredményeimre, és megvizsgálom, hogy az új stratégiák hatékonyak-e. Ha szükséges, akkor tovább finomítom őket, vagy újakat próbálok ki.

                    Zoltán: Kitűnő. Érzed, hogy ez a terv segíthet neked visszanyerni a motivációdat, és ismét élvezned az értékesítést?

                    Erika: Igen, hiszem, és úgy érzem, hogy ez a terv segíteni fog nekem.

                    Összefoglalás:

                    Zoltán: Jól van, Erika. Örülök, hogy találkozhattunk, és beszélgethettünk a helyzetedről. Úgy tűnik, hogy tisztában vagy a céljaiddal, és tudod, hogyan érheted el azt. Ha kell, bármikor visszatérhetsz hozzám, és együtt folytathatjuk a coachingot. Köszönöm, hogy megosztottad velem a gondolataidat, és bízom benne, hogy visszanyerhed a motivációdat, és ismét élvezed az értékesítést.

                    Ha ön is ilyen vagy hasonló megoldandó helyzetekkel küzd, melyre nem találja a legmegfelelőbb megoldást, vagy nem tud elég hatékonyan és gyorsan haladni a megoldása és a célja írányába és ebben támogatásra van szüksége, keressen bizalommal minket, szívesen segítjük Önt is és támogatjuk sikere, útja és célja megvalósításában és mielőbbi elérésében. CoachLab's.

                    Kapcsolatfelvétel velünk:

                    Gyakori kérdések (GyIK / FAQ)

                    FAQ: Motivációról, demotivációról az értékesítésben

                    Mi a motiváció szerepe az értékesítésben?

                    A motiváció alapvető fontosságú az értékesítésben. Segít az értékesítőknek elérni céljaikat, jobb teljesítményt nyújtani, és örömöt érezni a munkájukban.

                    Mi okozhatja az értékesítők demotiváltságát?

                    Az értékesítők demotiváltságát sok tényező okozhatja, például a célok túl magas vagy túl alacsony kitűzése, a rossz kommunikáció, a negatív visszajelzések, a stressz, vagy akár a személyes problémák is.

                    Hogyan segíthet egy sales coach az értékesítők motivációjának növelésében?

                    An sales coach segíthet az értékesítők motivációjának növelésében, ha megtanítja őket a célkitűzésre, a pozitív gondolkodásmódra, a kommunikációra, a stresszkezelésre, és egyéb képességekre, amelyek segítik őket a munkájukban.

                    Milyen technikákat alkalmazhat egy sales coach a motiváció növelése érdekében?

                    An sales coach számos technikát alkalmazhat a motiváció növelése érdekében, például a célkitűzést, a pozitív erősítést, a visszajelzéseket, a role-playt, a tanulási lehetőségeket, és egyéb motivációs eszközöket.

                    Mennyire fontos a kommunikáció a motiváció növelése érdekében?

                    A kommunikáció nagyon fontos a motiváció növelése érdekében, mert segít az értékesítőknek jobban megérteni a célokat, a várakozásokat, és a visszajelzéseket, ami segít nekik jobb teljesítményt nyújtani.

                    Mennyire fontos a célkitűzés a motiváció növelése érdekében?

                    The célkitűzés nagyon fontos a motiváció növelése érdekében, mert segít az értékesítőknek tisztán látni, mit szeretnének elérni, és miért fontos számukra.

                    Hogyan segíthet egy sales coach az értékesítők személyes problémáinak kezelésében?

                    An sales coach segíthet az értékesítők személyes problémáinak kezelésében, ha megtanítja őket a stresszkezelésre, a munka-élet egyensúlyára, és egyéb stratégiákra, amelyek segítik őket a személyes problémáik kezelésében.

                    Hogyan segíthet egy sales coach az értékesítők önbizalomának növelésében?

                    Egy sales coach segíthet az értékesítők self-confidenceának növelésében, ha megtanítja őket a pozitív gondolkodásmódra, a sikerek ünneplésére, és egyéb stratégiákra, amelyek segítik őket az önbizalom növelésében.

                    Mennyire fontos a visszajelzés a motiváció növelése érdekében?

                    A visszajelzés nagyon fontos a motiváció növelése érdekében, mert segít az értékesítőknek jobban megérteni, hogy mit csinálnak jól, és mit kellene javítaniuk.

                    Hogyan segíthet egy sales coach az értékesítők stresszkezelésében?

                    Egy sales coach segíthet az értékesítők stresszkezelésében, ha megtanítja őket a stresszkezelési technikákra, például a mély lélegzésre, a meditációra, a testmozgásra, és egyéb stratégiákra, amelyek segítik őket a managing stress.

                    From our other writings:

                    Az Inspiráló Vezető – Alakíthatók a Vezetői Képességek?

                    Az Inspiráló Vezető – Alakíthatók a Vezetői Képességek?

                    Az Inspiráló Vezető - Alakíthatók a Vezetői Képességek? Mitől lesz egy vezető inspiráló Az inspiráló vezető nem csupán egyirányú parancsoló, hanem olyan személy, aki képes másokat motiválni, támogatni, és közös célok felé irányítani. Az ilyen vezető kiemelkedő...

                    Üzleti Coach: Hogyan Segítheti a Sikeredet?

                    Üzleti Coach: Hogyan Segítheti a Sikeredet?

                    Üzleti Coach: Hogyan Segítheti a Sikeredet? Ki az üzleti coach? Az üzleti coach egy olyan szakember, aki segít a vállalkozásoknak, vezetőknek és vállalkozóknak, hogy elérjék a kitűzött céljaikat. Az üzleti coaching folyamata során a coach olyan eszközöket, módszereket...

                    The power of leadership motivation: how to inspire and build a motivated team to succeed

                    The power of leadership motivation: how to inspire and build a motivated team to succeed

                    Leadership motivation is perhaps one of the most important skills a modern leader must have. Today, a motivated team is a prerequisite for the best, most effective and successful leaders and companies.
                    A motivated team is not only more productive, but also more creative and engaged. According to Gallup surveys, employees who feel motivated have on average 21% higher productivity than their less motivated counterparts. But there's more to the numbers than that.

                    Mobility business challenges in 2025 and related leadership development opportunities

                    Mobility business challenges in 2025 and related leadership development opportunities

                    In 2025, leaders in the Mobility sector will face changing challenges that require a new approach to leadership. In this context, executive coaching can be a supportive tool to achieve sustainability, technology and retention goals. Through self-awareness and leadership skills development through coaching, leaders can be able to better understand the market, increase team satisfaction and resilience, and thus truly lead their organisation to success.

                    5 brutally effective sales coaching secrets top salespeople won't tell you

                    5 brutally effective sales coaching secrets top salespeople won't tell you

                    With more than 25 years of experience as a sales manager and sales coach behind me, I can confidently say that the secret to successful sales is not just product knowledge or "aggressive" sales techniques. Those of us who build and coach sales teams every day know that to make a real breakthrough, you need methods that most salespeople have never even heard of.

                    Top 5 Leadership Skills Every Leader Needs to Develop

                    Top 5 Leadership Skills Every Leader Needs to Develop

                    The key to becoming a successful leader is not to achieve perfection in every area, but to strive for continuous improvement and a willingness to learn. Developing the five key competencies will help you to:

                    Navigate the changing business environment more confidently

                    Lead your teams more effectively

                    Achieve better business results

                    Ensure sustainable growth for our organisations

                    The power of listening and silence in coaching: When words are silenced, real progress begins

                    The power of listening and silence in coaching: When words are silenced, real progress begins

                    The power of silence is that it gives space for genuine self-reflection, deeper insights and conscious change. When we learn to appreciate and use silence, we not only become better coaches, but also help our clients discover their own inner wisdom and resources.

                    In the coaching process, the art of silence and listening is not a luxury, but an essential necessity. It is the space where true transformation can take place, where clients can find their own answers and where the deepest insights can be born.

                    You cannot copy content of this page

                    en_US

                    Pin It on Pinterest

                    Share This

                    Share This

                    Share this post with your friends!