Motivation im Vertrieb - Vertriebscoaching-Sitzung

Az alábbi téma egy Sales Coaching beszélgetés nagyon leegyszerűsített és lerövidített változata. Egy esettanulmányon keresztül egy minta ahhoz, hogy segítsen megérteni pár alapvető dolgot egy coach működésével és támogató munkájával kapcsolatban.Erika, a sikeres értékesítő, úgy érzi, hogy nagyon demotivált, elveszítette a motiváltságát. Munkája már nem tölti el őt annyi örömmel és elköteleződéssel, mint korábban. Ezért felkeresi Zoltánt, a sales coachot, akinek a segítségével Erika szeretné visszanyerni a motivációját és a munkájába vetett elköteleződését.
"

Mehr lesen

Motiváció az Értékesítésben – Sales Coaching Ülés – Esettanulmány

Beszélgetés a Vertriebscoachcsal a motiváció növelése érdekében

Einführung

Az alábbi téma egy Verkaufscoaching beszélgetés nagyon leegyszerűsített és lerövidített változata. Egy esettanulmányon keresztül egy minta ahhoz, hogy segítsen megérteni pár alapvető dolgot egy coach működésével és támogató munkájával kapcsolatban.

A valóságban legtöbbször nem ilyen egyszerű a probléma és főleg nem a probléma háttere és megoldása. A jó átláthatóság kedvéért Erika a coachee csak egy megoldásra jut a sales coachcsal folytatott ülés alatt. Ez csak egy nagyon kicsi mintavételezése egy coaching ülésnek…

Erika, eine erfolgreiche Verkäuferin, fühlt sich sehr demotiviert, sie hat ihre Motivation verloren. Ihre Arbeit erfüllt sie nicht mehr mit der Freude und dem Engagement, das sie früher hatte. Deshalb wendet sie sich an Zoltan, einen Verkaufscoach, der ihr helfen soll, ihre Motivation und ihr Engagement für ihre Arbeit wiederzuerlangen.

Először részekre bontva a leírás és lépései, majd maga a sales coaching, az ülés, a beszélgetés található, hasonló logika és gondolatmenet mentén.

A helyzet felvázolása

    Erika elmondja Zoltánnak, hogy milyen nehézségekkel szembesül munkájában nap mint nap. Elmeséli, hogy a tervszámok és egyéb célkitűzések folyamatos nyomása, a versenyhelyzet, a visszautasítások és a sikertelen tárgyalások, a gyakori nemet mondás lekicsinylik a munkájának örömét és elégedettség érzését. Emellett a magánéletbeli stressz és a Work-Life-Balance hiánya is hozzájárul a demotiváltságához.

    A probléma megértése

    Zoltán kérdéseket tesz fel Erika számára, hogy jobban megérthesse a helyzetét és a problémáit. Megkérdezi tőle, hogy milyen célokat tűzött ki maga elé, milyen eredményeket ért el eddig, és milyen nehézségekkel szembesült. Emellett érdeklődik Erika értékei, hitrendszere és motivációs tényezői után is, hogy jobban megértse, mi hajtja őt a munkájában.

    A célkitűzés

    Zoltán segít Erika számára, hogy meghatározza a céljait, amik a motivációjának növelését szolgálják. Ezek a célok lehetnek például, hogy növelje a munkájában érzett elégedettségét, jobban kiegyensúlyozza a munkát és a magánéletet, vagy hogy fejlessze a kapcsolattartási képességeit az ügyfelekkel.

    A lehetőségek felmérése

      Zoltán és Erika közösen felmérnek minden olyan lehetőséget, ami segítheti Erika motivációjának növelését. Ezek lehetnek például új eladási stratégiák, új piacok felkutatása, ügyfélkapcsolatok ápolása, vagy akár szakmai továbbképzések.

      A cselekvési terv kidolgozása

      Zoltán segít Erika számára, hogy kidolgozza a saját cselekvési tervét, ami a motivációjának növelését szolgálja. A terv tartalmazza a célkitűzéseket, a lehetőségeket, a lépéseket, és a határidőket is. Emellett Zoltán segít Erika számára, hogy meghatározza azt is, milyen erőforrásokra lesz szüksége a cselekvési terv végrehajtásához.

      A cselekvési terv végrehajtása

        Erika elkezdi végrehajtani a cselekvési tervét, és Zoltán folyamatosan támogatja őt ebben. Zoltán segít neki, hogy megoldja a felmerülő nehézségeket, és motiválja őt, hogy folytassa a terv végrehajtását.

        A haladás monitorozása

          Zoltán folyamatosan monitorozza Erika haladását a cselekvési terv végrehajtásában, és visszajelzést ad neki a teljesítményéről. Emellett segít neki, hogy felismerje a sikereit, és megerősítse a motivációját.

          A tanultak integrálása

            Ahogy Erika halad a cselekvési terv végrehajtásában, Zoltán segít neki, hogy integrálja a tanultakat a mindennapi munkájába. Ezzel biztosítja, hogy a motivációja tartós legyen, és ne csak egy rövid távú jelenség.

            Zusammenfassung

            Das Verkaufscoaching segítségével Erika sikeresen visszanyerte a motiváltságát és a munkájába vetett elköteleződést. Zoltán segített neki, hogy meghatározza a céljait, felmérje a lehetőségeket, kidolgozza a cselekvési tervet, végrehajtsa azt, és monitorozza a haladását. Emellett folyamatosan támogatta őt, és segített neki, hogy integrálja a tanultakat a mindennapi munkájába.

            Motiváció az Értékesítésben
            Motiváció az Értékesítésben

            Az Esettanulmány

            Leegyszerűsítve, hogy néz ki egy ilyen sales coaching ülés, a beszélgetés a coachee, azaz az ügyfél (Erika) és a Sales Coach (Zoltán) között?

            A beszélgetést a fentiek mentén, hasonlóan lépésekre bontom segítve a logikai megértést

            Einführung

            Erika: Szia Zoltán, köszönöm, hogy időt szánsz rám. Úgy érzem, elvesztettem a motivációmat az értékesítésben, és szeretném, ha segítenél nekem visszanyerni azt.

            Zoltán: Szia Erika, örülök, hogy megkerestél. Elmondhatod, mi történt pontosan, és mi okozza a demotiváltságot?

            A helyzet felvázolása:

              Erika: Néhány hónapja nem tudom elérni a célkitűzéseimet, és ez nagyon lehangol. Emellett a napi rutin is unalmassá vált, és nem érzem, hogy valami újat vagy izgalmasat csinálok.

              Zoltán: Értem. Elmondhatod, mi történik, amikor nem érzed, hogy elérted a célkitűzéseidet? Hogyan érzed magad?

              Erika: Frusztrált leszek, és úgy érzem, hogy semmire sem vagyok jó. Elkezdem kételkedni a képességeimben, és attól félek, hogy nem leszek képes ismét sikeres lenni.

              Zoltán: Köszönöm, hogy megosztottad ezt velem. Szerinted mi okozza ezt az érzést?

              Erika: Nem biztos, hogy tudom az okát. Talán az, hogy nem tudom elérni a célkitűzéseimet, vagy talán az, hogy nem érzem, hogy valami újat vagy izgalmasat csinálok.

              A cél megfogalmazása:

                Zoltán: Érdekes. Hogyan hatna rád, ha visszanyernéd a motivációdat, és ismét élveznéd az értékesítést?

                Erika: Nagyon jól érzném magam, és úgy érzném, hogy ismét céljaim vannak, és valami izgalmasat csinálok.

                Zoltán: Jó. Hogyan képzeled el, hogy ezt elérheted? Mi lenne a célod ebben a helyzetben?

                Erika: A célom, hogy visszanyerjem a motivációmat, és ismét élvezzem az értékesítést. Szeretném, ha újra bíznék a képességeimben, és el tudnám érni a célkitűzéseimet, sőt ismét túlteljesítenék.

                Zoltán: Jól hangzik. Hogyan tudnál lépéseket tenni e cél elérése felé?

                A lehetőségek felderítése:

                  Erika: Talán új stratégiákat kellene kipróbálnom, vagy új piacokat kellene felkutatnom. Vagy talán továbbképzésekre kellene járnom, hogy fejlesszem a képességeimet.

                  Zoltán: Jó ötletek. Mi lenne az első lépés ezek közül, amit megtennél?

                  Erika: Talán a továbbképzésekkel kezdenék, hogy fejlesszem a képességeimet, és új stratégiákat tanuljak meg.

                  Zoltán: Jó. Hogyan tudnád ezt a lépést megvalósítani?

                  Erika: Kutatni fogok továbbképzésekkel kapcsolatban, és kiválasztok néhányat, amelyekre rám illenek. Majd beiratkozom legalább egyre, és elkezdek újra tanulni.

                  A lépések meghatározása:

                    Zoltán: Jól van. Mi lesz a következő lépés, miután elvégezted a továbbképzést?

                    Erika: Majd kipróbálom az új stratégiákat, és lassan beépítem őket a napi rutinomba.

                    Zoltán: Jó. Hogyan tudod ezt a folyamatot monitorozni, és biztosítani, hogy a célod felé haladsz?

                    Erika: Hetente fogok visszatekinteni az elért eredményeimre, és megvizsgálom, hogy az új stratégiák hatékonyak-e. Ha szükséges, akkor tovább finomítom őket, vagy újakat próbálok ki.

                    Zoltán: Kitűnő. Érzed, hogy ez a terv segíthet neked visszanyerni a motivációdat, és ismét élvezned az értékesítést?

                    Erika: Igen, hiszem, és úgy érzem, hogy ez a terv segíteni fog nekem.

                    Összefoglalás:

                    Zoltán: Jól van, Erika. Örülök, hogy találkozhattunk, és beszélgethettünk a helyzetedről. Úgy tűnik, hogy tisztában vagy a céljaiddal, és tudod, hogyan érheted el azt. Ha kell, bármikor visszatérhetsz hozzám, és együtt folytathatjuk a coachingot. Köszönöm, hogy megosztottad velem a gondolataidat, és bízom benne, hogy visszanyerhed a motivációdat, és ismét élvezed az értékesítést.

                    Ha ön is ilyen vagy hasonló megoldandó helyzetekkel küzd, melyre nem találja a legmegfelelőbb megoldást, vagy nem tud elég hatékonyan és gyorsan haladni a megoldása és a célja írányába és ebben támogatásra van szüksége, keressen bizalommal minket, szívesen segítjük Önt is és támogatjuk sikere, útja és célja megvalósításában és mielőbbi elérésében. CoachLab.

                    Kapcsolatfelvétel velünk:

                    Gyakori kérdések (GyIK / FAQ)

                    FAQ: Motivációról, demotivációról az értékesítésben

                    Mi a motiváció szerepe az értékesítésben?

                    A motiváció alapvető fontosságú az értékesítésben. Segít az értékesítőknek elérni céljaikat, jobb teljesítményt nyújtani, és örömöt érezni a munkájukban.

                    Mi okozhatja az értékesítők demotiváltságát?

                    Az értékesítők demotiváltságát sok tényező okozhatja, például a célok túl magas vagy túl alacsony kitűzése, a rossz kommunikáció, a negatív visszajelzések, a stressz, vagy akár a személyes problémák is.

                    Hogyan segíthet egy sales coach az értékesítők motivációjának növelésében?

                    Eine Vertriebscoach segíthet az értékesítők motivációjának növelésében, ha megtanítja őket a célkitűzésre, a pozitív gondolkodásmódra, a kommunikációra, a stresszkezelésre, és egyéb képességekre, amelyek segítik őket a munkájukban.

                    Milyen technikákat alkalmazhat egy sales coach a motiváció növelése érdekében?

                    Eine Vertriebscoach számos technikát alkalmazhat a motiváció növelése érdekében, például a célkitűzést, a pozitív erősítést, a visszajelzéseket, a role-playt, a tanulási lehetőségeket, és egyéb motivációs eszközöket.

                    Mennyire fontos a kommunikáció a motiváció növelése érdekében?

                    A kommunikáció nagyon fontos a motiváció növelése érdekében, mert segít az értékesítőknek jobban megérteni a célokat, a várakozásokat, és a visszajelzéseket, ami segít nekik jobb teljesítményt nyújtani.

                    Mennyire fontos a célkitűzés a motiváció növelése érdekében?

                    Das célkitűzés nagyon fontos a motiváció növelése érdekében, mert segít az értékesítőknek tisztán látni, mit szeretnének elérni, és miért fontos számukra.

                    Hogyan segíthet egy sales coach az értékesítők személyes problémáinak kezelésében?

                    Eine sales coach segíthet az értékesítők személyes problémáinak kezelésében, ha megtanítja őket a stresszkezelésre, a munka-élet egyensúlyára, és egyéb stratégiákra, amelyek segítik őket a személyes problémáik kezelésében.

                    Hogyan segíthet egy sales coach az értékesítők önbizalomának növelésében?

                    Egy sales coach segíthet az értékesítők Selbstvertrauenának növelésében, ha megtanítja őket a pozitív gondolkodásmódra, a sikerek ünneplésére, és egyéb stratégiákra, amelyek segítik őket az önbizalom növelésében.

                    Mennyire fontos a visszajelzés a motiváció növelése érdekében?

                    A visszajelzés nagyon fontos a motiváció növelése érdekében, mert segít az értékesítőknek jobban megérteni, hogy mit csinálnak jól, és mit kellene javítaniuk.

                    Hogyan segíthet egy sales coach az értékesítők stresszkezelésében?

                    Egy sales coach segíthet az értékesítők stresszkezelésében, ha megtanítja őket a stresszkezelési technikákra, például a mély lélegzésre, a meditációra, a testmozgásra, és egyéb stratégiákra, amelyek segítik őket a Stressbewältigung.

                    Aus unseren anderen Schriften:

                    Az Inspiráló Vezető – Alakíthatók a Vezetői Képességek?

                    Az Inspiráló Vezető – Alakíthatók a Vezetői Képességek?

                    Az Inspiráló Vezető - Alakíthatók a Vezetői Képességek? Mitől lesz egy vezető inspiráló Az inspiráló vezető nem csupán egyirányú parancsoló, hanem olyan személy, aki képes másokat motiválni, támogatni, és közös célok felé irányítani. Az ilyen vezető kiemelkedő...

                    Üzleti Coach: Hogyan Segítheti a Sikeredet?

                    Üzleti Coach: Hogyan Segítheti a Sikeredet?

                    Üzleti Coach: Hogyan Segítheti a Sikeredet? Ki az üzleti coach? Az üzleti coach egy olyan szakember, aki segít a vállalkozásoknak, vezetőknek és vállalkozóknak, hogy elérjék a kitűzött céljaikat. Az üzleti coaching folyamata során a coach olyan eszközöket, módszereket...

                    Motiviert eine gute Führungskraft Sie? Der Einfluss der Führungsmotivation auf die Mitarbeiter

                    Motiviert eine gute Führungskraft Sie? Der Einfluss der Führungsmotivation auf die Mitarbeiter

                    Motiviert eine gute Führungskraft Sie? Die Auswirkungen der Motivation von Führungskräften auf die Mitarbeiter Die Auswirkungen der Motivation von Führungskräften und die Motivation von Führungskräften selbst sind ein entscheidender Faktor für eine erfolgreiche Führung, da sie die Effizienz der Organisation und die Leistung von Teams bestimmen. Gute Führungskräfte sind in der Lage, zu motivieren...

                    Die Rolle von Führungsentwicklung und Coaching in schwierigen Zeiten

                    Die Rolle von Führungsentwicklung und Coaching in schwierigen Zeiten

                    Die Rolle der Führungskräfteentwicklung und des Coachings in schwierigen Zeiten Die heutige Geschäftswelt verändert sich immer schneller, und die Führungskräfte müssen sich ständig an globale Wirtschaftstrends, Generationsunterschiede und die Notwendigkeit, das Wohlbefinden der Mitarbeiter zu gewährleisten, anpassen...

                    Die Kraft der Führungsmotivation: Wie man ein motiviertes Team zum Erfolg inspiriert und aufbaut

                    Die Kraft der Führungsmotivation: Wie man ein motiviertes Team zum Erfolg inspiriert und aufbaut

                    Die Motivation von Führungskräften ist vielleicht eine der wichtigsten Fähigkeiten, die eine moderne Führungskraft haben muss. Ein motiviertes Team ist heute eine Voraussetzung für die besten, effektivsten und erfolgreichsten Führungskräfte und Unternehmen.
                    Ein motiviertes Team ist nicht nur produktiver, sondern auch kreativer und engagierter. Gallup-Umfragen zufolge sind Mitarbeiter, die sich motiviert fühlen, im Durchschnitt 21% produktiver als ihre weniger motivierten Kollegen. Aber hinter den Zahlen steckt noch mehr als das.

                    Herausforderungen des Mobilitätsgeschäfts im Jahr 2025 und damit verbundene Möglichkeiten der Führungskräfteentwicklung

                    Herausforderungen des Mobilitätsgeschäfts im Jahr 2025 und damit verbundene Möglichkeiten der Führungskräfteentwicklung

                    Im Jahr 2025 werden Führungskräfte im Mobilitätssektor mit veränderten Herausforderungen konfrontiert sein, die einen neuen Ansatz für die Führung erfordern. In diesem Zusammenhang kann das Coaching von Führungskräften ein unterstützendes Instrument sein, um Ziele in den Bereichen Nachhaltigkeit, Technologie und Mitarbeiterbindung zu erreichen. Durch Selbsterkenntnis und die Entwicklung von Führungskompetenzen durch Coaching können Führungskräfte den Markt besser verstehen, die Zufriedenheit und Widerstandsfähigkeit ihrer Teams erhöhen und so ihr Unternehmen wirklich zum Erfolg führen.

                    5 brutal wirksame Verkaufscoaching-Geheimnisse, die Ihnen Top-Verkäufer nicht verraten werden

                    5 brutal wirksame Verkaufscoaching-Geheimnisse, die Ihnen Top-Verkäufer nicht verraten werden

                    Mit mehr als 25 Jahren Erfahrung als Verkaufsleiter und Verkaufstrainer kann ich mit Überzeugung sagen, dass das Geheimnis eines erfolgreichen Verkaufs nicht nur Produktwissen oder "aggressive" Verkaufstechniken sind. Diejenigen von uns, die jeden Tag Verkaufsteams aufbauen und coachen, wissen, dass man für einen echten Durchbruch Methoden braucht, von denen die meisten Verkäufer noch nie gehört haben.

                    Die 5 wichtigsten Führungsqualitäten, die jede Führungskraft entwickeln muss

                    Die 5 wichtigsten Führungsqualitäten, die jede Führungskraft entwickeln muss

                    Der Schlüssel zu einer erfolgreichen Führungskraft liegt nicht darin, in jedem Bereich Perfektion zu erreichen, sondern sich um ständige Verbesserung zu bemühen und die Bereitschaft zum Lernen zu zeigen. Die Entwicklung der fünf Schlüsselkompetenzen wird Ihnen helfen,:

                    Sicheres Navigieren im sich verändernden Geschäftsumfeld

                    Führen Sie Ihre Teams effektiver

                    Erzielen Sie bessere Geschäftsergebnisse

                    Sicherstellung eines nachhaltigen Wachstums für unsere Organisationen

                    Die Macht des Zuhörens und der Stille im Coaching: Wenn die Worte verstummen, beginnt echter Fortschritt

                    Die Macht des Zuhörens und der Stille im Coaching: Wenn die Worte verstummen, beginnt echter Fortschritt

                    Die Kraft der Stille besteht darin, dass sie Raum für echte Selbstreflexion, tiefere Einsichten und bewusste Veränderungen schafft. Wenn wir lernen, die Stille zu schätzen und zu nutzen, werden wir nicht nur bessere Coaches, sondern helfen auch unseren Kunden, ihre eigene innere Weisheit und ihre Ressourcen zu entdecken.

                    Im Coachingprozess ist die Kunst der Stille und des Zuhörens kein Luxus, sondern eine wesentliche Notwendigkeit. Es ist der Raum, in dem wahre Transformation stattfinden kann, in dem Klienten ihre eigenen Antworten finden können und in dem die tiefsten Einsichten geboren werden können.

                    Sie können den Inhalt dieser Seite nicht kopieren

                    de_DE

                    Pin It auf Pinterest

                    Teilen Sie dies

                    Teilen Sie dies

                    Teilen Sie diesen Beitrag mit Ihren Freunden!